Thursday, August 1, 2013

I cannot sleep tonite ':(

 By the name of ALLAH,most gracious most mrciful..
assalamualaikum..

well,hello there.. Its 02:08 in the morning.. I still can't sleep.. I tried,trust me.. This is  the first time me and my hubby separated for 3days..Can you imagined???3days.. MasyaALLAH.. I felt that 3 days seems like 3years..Its me who asked  my hubby's permission to let me stay at my mum's house at first because I want to bake biskut raya with my mother..coz we dont have an oven at our house:) of course, we are newly wed,sape la yang ade oven lepas baru je kahwen..haha..but............ Im counting every seconds and minutes left to meet him after he left..Waktu minta izin nak tinngal kat rumah ibu,Balqis xsangke and xterfikir akan rindukkan hubby sampai tahap macam ni..Malam semalam pon,Balqis xboleh tidur.. Last2, Balqis bukak laptop,tatap wajah hubby sambil zikir(dengan harapan hati akan tenang dan terlelap),lama2 tu,baru la terlena.. 
 hubby :) Time ni,hubby baru pulang dari masjid..Suka sangat tengok hubby pakai jubah and kupiah :)

Hubby called me after he finished his taraweh and tadarus, I feel like crying when I heard his soft voice..Owh,I miss him so much..Balqis rindukan suara dia,gurau senda dia,senyuman manis dia,everything about him actually.. Mana taknya,kalau kat rumah,apa saja balqis buat,dia akan ade disisi balqis jika dia dirumah..Bile dah jauh macam ni,rase laen sangat2..Ya ALLAH...senyuman hubby,senyuman yang paling handsome pernah balqis lihat..rindunya nak tengok dia senyum...Benar kata orang2 tua dulu,sayangkan isteri,tinggal2kan... Yeap, now I miss him more and more..I can feel it down deep in my heart..Tak sabar nak jumpa hubby esok and buka puasa sama2..
Me and hubby";) Love his smile..
Im looking forward to meet him tomorrow..Ya ALLAH,please protect my husband every time he left the house and doing his job.. Protect him safely on the road and give him good health..
pic creadit to tumblr

to my husband,
I cant sleep without looking at your face..
without seeing your smile before you close your eyes..
without hearing you whispering I LOVE YOU in my ears..
without feel your kiss on my head...

Thats all for today..sorry,dear.pagi ni,balqis cuma mahu meluahkan rasa rindu dan sedih kerna berjauhan dengan hubby..

No comments:

Post a Comment

salam, pretty sisters :)
terima kasih sebab tinggalkan komen..
Balqis appreciate sangat2..Insyaallah,
Balqis akan balas semua komen :')
hihi :D balqis happy bila ada orang sudi
komen dan beri pandangan..

salam sayang dari balqis jasni
xoxo and assalamualaikum,
sister ^-^